Запис Детальніше

Маркетинг як основа менеджменту підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як основа менеджменту підприємства
 
Creator Демура, В. О.
Онищенко, В. П.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T12:05:46Z
2016-02-18T12:05:46Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Демура В. О. Маркетинг як основа менеджменту підприємства / В. О. Демура, В. П. Онищенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 трав. 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 62–63. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14335
 
Language uk