Запис Детальніше

Попит на товари і послуги як предмет маркетингового аналізу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Попит на товари і послуги як предмет маркетингового аналізу
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
Деревянченко, Татьяна Егоровна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T12:07:59Z
2016-02-18T12:07:59Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янченко Т. Є. Попит на товари і послуги як предмет маркетингового аналізу / Т. Є. Дерев’янченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 63–64. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14336
 
Language uk