Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств
|
|
Creator |
Доманська, Н. А.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-18T12:14:12Z
2016-02-18T12:14:12Z 2001-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Доманська Н. А. Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств / Н. А. Доманська // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 65–66. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14340 |
|
Language |
uk
|
|