Запис Детальніше

Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств
 
Creator Доманська, Н. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T12:14:12Z
2016-02-18T12:14:12Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Доманська Н. А. Маркетингова концепція функціонування аграрних підприємств / Н. А. Доманська // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 65–66. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14340
 
Language uk