Запис Детальніше

Суть і роль тестування цін при формуванні цінової політики підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суть і роль тестування цін при формуванні цінової політики підприємства
 
Creator Корінєв, Валентин Леонідович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T13:01:54Z
2016-02-18T13:01:54Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Корінєв В. Л. Суть і роль тестування цін при формуванні цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 96–97. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14351
 
Language uk