Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами
|
|
Creator |
Шалига, Тетяна Сергіївна
|
|
Subject |
336.717.061 (477)
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-18T13:25:41Z
2016-02-18T13:25:41Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шалига Т. С. Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами / Т. С. Шалига // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 листоп. 2011 р. : до 15-ї річниці створення каф. банк. інвестицій / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: І. М. Диба (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 529–532.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14353 |
|
Language |
uk
|
|