Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами
					 | 
		|
| Creator | 
															Шалига, Тетяна Сергіївна
					 | 
		|
| Subject | 
															336.717.061 (477)
					 | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2016-02-18T13:25:41Z
					 2016-02-18T13:25:41Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Шалига Т. С. Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами / Т. С. Шалига // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 листоп. 2011 р. : до 15-ї річниці створення каф. банк. інвестицій / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: І. М. Диба (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 529–532.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14353  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|