Запис Детальніше

Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами
 
Creator Шалига, Тетяна Сергіївна
 
Subject 336.717.061 (477)
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T13:25:41Z
2016-02-18T13:25:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шалига Т. С. Телемаркетинг як сучасний інструмент активізації та продуктивної взаємодії банку з роздрібними споживачами / Т. С. Шалига // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 листоп. 2011 р. : до 15-ї річниці створення каф. банк. інвестицій / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: І. М. Диба (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 529–532.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14353
 
Language uk