Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні
|
|
Creator |
Косар, Н. С.
Мороз, Л. А. Кубів, С. І. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-18T13:35:06Z
2016-02-18T13:35:06Z 2001-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Косар Н. С. Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні / Н. С. Косар, Л. А. Мороз, С. І. Кубів // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 97–98. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14354 |
|
Language |
uk
|
|