Запис Детальніше

Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні
 
Creator Косар, Н. С.
Мороз, Л. А.
Кубів, С. І.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T13:35:06Z
2016-02-18T13:35:06Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Особливості використання прямого та інтерактивного маркетингу в Україні / Н. С. Косар, Л. А. Мороз, С. І. Кубів // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 97–98. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14354
 
Language uk