Запис Детальніше

Методичні принципи складання, контролю та аналізу маркетингового плану комерційного банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні принципи складання, контролю та аналізу маркетингового плану комерційного банку
 
Creator Кочетков, Володимир Миколайович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T13:40:54Z
2016-02-18T13:40:54Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Кочетков В. М. Методичні принципи складання, контролю та аналізу маркетингового плану комерційного банку / В. М. Кочетков // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 99–100. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14357
 
Language uk