Запис Детальніше

Використання стратегії маркетингу в управлінні підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання стратегії маркетингу в управлінні підприємством
 
Creator Олейнікова, І. В.
Кияшко, Є. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T08:58:21Z
2016-02-19T08:58:21Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Олейнікова І. В. Використання стратегії маркетингу в управлінні підприємством / І. В. Олейнікова, Є. В. Кияшко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 125–126. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14380
 
Language uk