Маркетинг як основа планування діяльності банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг як основа планування діяльності банку
|
|
Creator |
Овдій, Юлія Леонідівна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-19T09:30:10Z
2016-02-19T09:30:10Z 2001-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овдій Ю. Л. Маркетинг як основа планування діяльності банку / Ю. Л. Овдій // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 125. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14386 |
|
Language |
uk
|
|