Запис Детальніше

Маркетинг як основа планування діяльності банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як основа планування діяльності банку
 
Creator Овдій, Юлія Леонідівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T09:30:10Z
2016-02-19T09:30:10Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Овдій Ю. Л. Маркетинг як основа планування діяльності банку / Ю. Л. Овдій // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 125. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14386
 
Language uk