Запис Детальніше

Проблеми маркетингового забезпечення інноваційної діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми маркетингового забезпечення інноваційної діяльності підприємства
 
Creator Павленко, Ірина Анатоліївна
Павленко, Ирина Анатольевна
Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T09:37:28Z
2016-02-19T09:37:28Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Павленко І. А. Проблеми маркетингового забезпечення інноваційної діяльності підприємства / І. А. Павленко, О. К. Шафалюк // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 128–129. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14388
 
Language uk