Запис Детальніше

Інформаційно-аналітичні аспекти маркетингового управління

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційно-аналітичні аспекти маркетингового управління
 
Creator Подольський, Р. Ю.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T09:43:37Z
2016-02-19T09:43:37Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Подольський Р. Ю. Інформаційно-аналітичні аспекти маркетингового управління / Р. Ю. Подольський // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 133–134. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14391
 
Language uk