Запис Детальніше

Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК
 
Creator Поперечний, С. І.
Сендецька, С. В.
Скибінський, О. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T09:49:12Z
2016-02-19T09:49:12Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Поперечний С. І. Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК / С. І. Поперечний, С. В. Сендецька, О. С. Скибінський // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 136–137. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14394
 
Language uk