Запис Детальніше

Маркетинг в переходной экономике

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в переходной экономике
 
Creator Рыжий, И. Б.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T11:29:40Z
2016-02-19T11:29:40Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Рыжий И. Б. Маркетинг в переходной экономике / И. Б. Рыжий // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 146–147. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14406
 
Language ru