Запис Детальніше

Маркетинговий менеджмент ринку продовольчих товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий менеджмент ринку продовольчих товарів
 
Creator Рябчик, І. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T11:31:28Z
2016-02-19T11:31:28Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Рябчик І. В. Маркетинговий менеджмент ринку продовольчих товарів / І. В. Рябчик // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 147–148. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14407
 
Language uk