Запис Детальніше

Мониторинг маркетинговой деятельности на предприятии

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мониторинг маркетинговой деятельности на предприятии
 
Creator Терзиев, А. В.
Захарченко, В. И.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T11:50:03Z
2016-02-19T11:50:03Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Терзиев А. В. Мониторинг маркетинговой деятельности на предприятии / А. В. Терзиев, В. И. Захарченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 159–160. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14418
 
Language ru