Запис Детальніше

Особливості кількісної оцінки ефективності впровадження концепції соціально-етичного маркетингу на промисловому підприємстві

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості кількісної оцінки ефективності впровадження концепції соціально-етичного маркетингу на промисловому підприємстві
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T12:09:36Z
2016-02-19T12:09:36Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Особливості кількісної оцінки ефективності впровадження концепції соціально-етичного маркетингу на промисловому підприємстві / А. В. Федорченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 трав. 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 163–164. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14424
 
Language uk