Запис Детальніше

Система формування норм і нормативів використання ресурсів в оптимізації прийняття рішень стратегічного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система формування норм і нормативів використання ресурсів в оптимізації прийняття рішень стратегічного маркетингу
 
Creator Ходзицька, Валентина Василівна
Ходзицкая, Валентина Васильевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T12:20:20Z
2016-02-19T12:20:20Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Ходзицька В. В. Система формування норм і нормативів використання ресурсів в оптимізації прийняття рішень стратегічного маркетингу / В. В. Ходзицька // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 168–169. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14430
 
Language uk