Запис Детальніше

Формування бренд-стратегії у комплексі маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування бренд-стратегії у комплексі маркетингу
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T12:22:08Z
2016-02-19T12:22:08Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Формування бренд-стратегії у комплексі маркетингу / О. Л. Шевченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 170–173. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14431
 
Language uk