Запис Детальніше

Маркетингові дослідження при просуванні нового товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження при просуванні нового товару
 
Creator Шишигіна, Лілія Сергіївна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-19T12:24:06Z
2016-02-19T12:24:06Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Шишигіна Л. С. Маркетингові дослідження при просуванні нового товару / Л. С. Шишигіна // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 трав. 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 173–174. – До 35-річчя кафедри маркетингу КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14433
 
Language uk