Запис Детальніше

Інструменти ефективного засвоєння методів маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти ефективного засвоєння методів маркетингових досліджень
 
Creator Нечаєв, В. П.
Зюкова, Ірина Олексіївна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-25T08:14:21Z
2016-02-25T08:14:21Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Нечаєв В. П. Інструменти ефективного засвоєння методів маркетингових досліджень / В. П. Нечаєв, І. О. Зюкова // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. – 2 лют. 2006 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Т. 2. – С. 250–251.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14614
 
Language uk