Формування національного бренду України на світовому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування національного бренду України на світовому ринку
Formation of the Ukrainian national brand at the world market Формирование национального бренда Украины на мировом рынке |
|
Creator |
Воробйова, Наталія
Vorobiova, Nataliia Воробьёва, Наталия |
|
Subject |
338.12
|
|
Description |
Сформульовано шляхи формування національного бренду з оцінкою впливу його створення на економіку країни, в тому числі на покращення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників. The article deals with the ways of creating a national brand with the assessment of the impact of its establishment on the economy, including improving the competitiveness of domestic producers. Сформулированы пути формирования национального бренда с оценкой влияния его создания на экономику страны, в том числе на улучшение конкурентоспособности продукции отечественных производителей. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-29T11:08:04Z
2016-02-29T11:08:04Z 2015-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Воробйова Н. Формування національного бренду України на світовому ринку / Н. Воробйова // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 115–118.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/14775 |
|
Language |
uk
|
|