Запис Детальніше

Формування національного бренду України на світовому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування національного бренду України на світовому ринку
Formation of the Ukrainian national brand at the world market
Формирование национального бренда Украины на мировом рынке
 
Creator Воробйова, Наталія
Vorobiova, Nataliia
Воробьёва, Наталия
 
Subject 338.12
 
Description Сформульовано шляхи формування національного бренду з оцінкою впливу його створення на економіку країни, в тому числі на покращення конкурентоспроможності продукції вітчизняних
виробників.
The article deals with the ways of creating a national brand with the assessment of the impact of its establishment on the economy, including improving the competitiveness of domestic producers.
Сформулированы пути формирования национального бренда с оценкой влияния его создания на экономику страны, в том числе на улучшение конкурентоспособности продукции отечественных производителей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-29T11:08:04Z
2016-02-29T11:08:04Z
2015-12
 
Type Article
 
Identifier Воробйова Н. Формування національного бренду України на світовому ринку / Н. Воробйова // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 115–118.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/14775
 
Language uk