Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу
Design and implementation of anti-crisis development programs for domestic business Разработка и реализация антикризисных программ развития отечественных предприятий |
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
Dannikov, Oleg Данников, Олег Владимирович |
|
Subject |
330:338.242:658.8
|
|
Description |
Метою цього дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих аспектів, пов’язаних з антикризовими маркетинговими стратегічними рішеннями на зовнішніх ринках збуту та інформаційно-комунікативними проблемами глобалізації вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Основні завдання: розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу в процесі формування стратегій маркетингу як на внутрішньому, так і зовнішніх ринках збуту. The purpose of this study is to develop methodologies for the study of globalization of business in General and its separate aspects of anti-crisis marketing strategic decisions on foreign markets and information and communication globalization of domestic business, amid the strengthening of the crisis phenomena in the economy of the country. Main tasks: development and implementation of anti-crisis programs for local business development in the formation of marketing strategies in both domestic and foreign markets. Целью настоящего исследования является разработка методологии изучения глобализации бизнеса в целом, а также отдельных аспектов, связанных с антикризисными маркетинговыми стратегическими решениями на внешних рынках сбыта и информационно-коммуникативными проблемами глобализации отечественного бизнеса, на фоне усиления кризисных явлений в экономике страны. Основные задачи: разработка и реализация антикризисных программ развития отечественного бизнеса в процессе формирования стратегий маркетинга как на внутреннем, так и внешних рынках сбыта. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-03-02T10:12:42Z
2016-03-02T10:12:42Z 2015-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу / О. Данніков // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 288–290.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14876 |
|
Language |
uk
|
|