Запис Детальніше

Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу
Design and implementation of anti-crisis development programs for domestic business
Разработка и реализация антикризисных программ развития отечественных предприятий
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Dannikov, Oleg
Данников, Олег Владимирович
 
Subject 330:338.242:658.8
 
Description Метою цього дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих аспектів, пов’язаних з антикризовими маркетинговими стратегічними рішеннями на зовнішніх ринках збуту та інформаційно-комунікативними проблемами глобалізації вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Основні завдання: розробка та реалізація
антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу в процесі формування стратегій маркетингу як на внутрішньому, так і зовнішніх ринках збуту.
The purpose of this study is to develop methodologies for the study of globalization of business in General and its separate aspects of anti-crisis marketing strategic decisions on foreign markets and information and communication globalization of domestic business, amid the strengthening of the crisis phenomena in the economy of the country. Main tasks: development and implementation of anti-crisis programs for local business development in the formation of marketing strategies in both domestic and
foreign markets.
Целью настоящего исследования является разработка методологии изучения глобализации бизнеса в целом, а также отдельных аспектов, связанных с антикризисными маркетинговыми
стратегическими решениями на внешних рынках сбыта и информационно-коммуникативными проблемами глобализации отечественного бизнеса, на фоне усиления кризисных явлений в экономике страны. Основные задачи: разработка и реализация антикризисных программ развития отечественного бизнеса в процессе формирования стратегий маркетинга как на внутреннем, так и внешних рынках сбыта.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-02T10:12:42Z
2016-03-02T10:12:42Z
2015-12
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу / О. Данніков // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 288–290.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14876
 
Language uk