Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)
|
|
Creator |
Турчанінова, Вікторія Євгеніївна
Турчанинова, Виктория Евгеньевна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-03-10T09:42:21Z
2016-03-10T09:42:21Z 2003-01-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Турчанінова В. Є. Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі) / В. Є. Турчанінова // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 29 січ. 2003 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; редкол.: С. В. Степаненко, В. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть. – Київ : КНЕУ, 2003. – С. 226–227.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15085 |
|
Language |
uk
|
|