Запис Детальніше

Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)
 
Creator Турчанінова, Вікторія Євгеніївна
Турчанинова, Виктория Евгеньевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-10T09:42:21Z
2016-03-10T09:42:21Z
2003-01-29
 
Type Article
 
Identifier Турчанінова В. Є. Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі) / В. Є. Турчанінова // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 29 січ. 2003 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; редкол.: С. В. Степаненко, В. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть. – Київ : КНЕУ, 2003. – С. 226–227.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15085
 
Language uk