Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до реалізації моніторингу ринку освітніх послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до реалізації моніторингу ринку освітніх послуг
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-14T09:06:17Z
2016-03-14T09:06:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Маркетинговий підхід до реалізації моніторингу ринку освітніх послуг / О. В. Данніков // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 2. – С. 154-156.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15203
 
Language uk