Запис Детальніше

Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Верба, Вероніка Анатоліївна
Верба, Вероника Анатольевна
Гребешков, Олексій Миколайович
Гребешков, Алексей Николаевич
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-18T07:14:36Z
2016-03-18T07:14:36Z
2007-02
 
Type Article
 
Identifier Верба В. А. Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. А. Верба, О. М. Гребешков // Економічна організація та економічна освіта: взаємообумовленість стратегій розвитку : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. Бухала Сергія Максимовича, 7–8 лют. 2007 р. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: А. П. Наливайко (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – С. 226–229.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15498
 
Language uk