Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
|
|
Creator |
Верба, Вероніка Анатоліївна
Верба, Вероника Анатольевна Гребешков, Олексій Миколайович Гребешков, Алексей Николаевич |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-03-18T07:14:36Z
2016-03-18T07:14:36Z 2007-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Верба В. А. Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. А. Верба, О. М. Гребешков // Економічна організація та економічна освіта: взаємообумовленість стратегій розвитку : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. Бухала Сергія Максимовича, 7–8 лют. 2007 р. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: А. П. Наливайко (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – С. 226–229.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15498 |
|
Language |
uk
|
|