Запис Детальніше

Стратегічний аналіз собівартості продукції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний аналіз собівартості продукції
 
Creator Болюх, Михайло Антонович
Болюх, Михаил Антонович
Горбаток, Микола Іванович
Горбаток, Николай Ивановач
Івахненко, Валентин Михайлович
Ивахненко, Валентин Михайлович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-23T11:49:59Z
2016-03-23T11:49:59Z
2002-05
 
Type Article
 
Identifier Болюх М. А. Стратегічний аналіз собівартості продукції / М. А. Болюх, М. І. Горбаток, В. М. Івахненко // Трансформація курсу «Економічний аналіз діяльності підприємства» : тези доп. міжнар. наук.-метод. конф., 16–17 трав. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: Л. М. Кіндрацька (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 44–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/15813
 
Language uk