Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності
 
Creator Соловйов, І. О.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-25T11:39:01Z
2016-03-25T11:39:01Z
2002-05
 
Type Article
 
Identifier Соловйов І. О. Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності / І. О. Соловйов // Трансформація курсу «Економічний аналіз діяльності підприємства» : тези доп. міжнар. наук.-метод. конф., 16–17 трав. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: Л. М. Кіндрацька (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 480–483.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16020
 
Language uk