Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності
|
|
Creator |
Соловйов, І. О.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-03-25T11:39:01Z
2016-03-25T11:39:01Z 2002-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соловйов І. О. Маркетинговий аналіз та використання його результатів в управлінській діяльності / І. О. Соловйов // Трансформація курсу «Економічний аналіз діяльності підприємства» : тези доп. міжнар. наук.-метод. конф., 16–17 трав. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: Л. М. Кіндрацька (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 480–483.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16020 |
|
Language |
uk
|
|