Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення
|
|
Creator |
Мирун, Микола Іванович
Мирун, Николай Иванович |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-03-31T06:35:23Z
2016-03-31T06:35:23Z 2004-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мирун М. І. Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення / М. І. Мирун // Підвищення ролі банківської системи в економічному зростанні : матеріали наук.-практ. конф. 18–19 листоп. 2004 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: А. М. Мороз (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2004. – С. 150–153.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16193 |
|
Language |
uk
|
|