Запис Детальніше

Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення
 
Creator Мирун, Микола Іванович
Мирун, Николай Иванович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-31T06:35:23Z
2016-03-31T06:35:23Z
2004-11
 
Type Article
 
Identifier Мирун М. І. Маркетинг в банку: специфіка та проблеми удосконалення / М. І. Мирун // Підвищення ролі банківської системи в економічному зростанні : матеріали наук.-практ. конф. 18–19 листоп. 2004 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т [та ін.] ; редкол.: А. М. Мороз (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2004. – С. 150–153.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16193
 
Language uk