Запис Детальніше

Якісний аналіз маркетингових ризиків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Якісний аналіз маркетингових ризиків
 
Creator Шатарська, Інна Федорівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-03-31T12:28:36Z
2016-03-31T12:28:36Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Шатарська І. Ф. Якісний аналіз маркетингових ризиків / І. Ф. Шатарська // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 2. – С. 559-561.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16258
 
Language uk