Маркетинг у сучасних теоріях фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у сучасних теоріях фірми
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, A. Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
маркетинг
менеджмент система управління фірма теорія фірми marketing management management system firm theory of a firm маркетинг менеджмент система управления фирма теория фирмы 658.8:339.1307 |
|
Description |
Досліджено представлені у спеціальній літературі теорії фірми з позиції посилення теоретичного базису маркетингової науки. Обґрунтовано напрямки створення нової теорії фірми, у якій чільне місце повинно належати маркетинговій складовій системі управління економічною організацією, яка функціонує в турбулентному ринковому середовищі.
Theories of a firm, which are presented in the special literature, are investigated from positions of theoretical basis of modern marketing science theory strengthening. Directions of a new theory of a firm creation, in which the main place must belong to marketing component of economic organization’s management system, which is functionig within a turbulent market environment, are grounded. Исследованы представленные в специальной литературе теории фирмы с позиции усиления теоретического базиса маркетинговой науки. Обоснованы направления создания новой теории фирмы, в которой главное место должно принадлежать маркетинговой составляющей системы управления экономической организацией, которая функционирует в турбулентной рыночной среде. |
|
Publisher |
Донецький національний університет
|
|
Date |
2016-04-04T11:54:22Z
2016-04-04T11:54:22Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16373
|
|
Language |
uk
|
|