Запис Детальніше

Маркетинг у сучасних теоріях фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у сучасних теоріях фірми
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, A.
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject маркетинг
менеджмент
система управління
фірма
теорія фірми
marketing
management
management system
firm
theory of a firm
маркетинг
менеджмент
система управления
фирма
теория фирмы
658.8:339.1307
 
Description Досліджено представлені у спеціальній літературі теорії фірми з позиції посилення теоретичного базису маркетингової науки. Обґрунтовано напрямки створення нової теорії фірми, у якій чільне місце повинно належати маркетинговій складовій системі управління економічною організацією, яка функціонує в турбулентному ринковому середовищі.
Theories of a firm, which are presented in the special literature, are investigated from positions of theoretical basis of modern marketing science theory strengthening. Directions of a new theory of a firm creation, in which the main place must belong to marketing component of economic organization’s management system, which is functionig within a turbulent market environment, are grounded.
Исследованы представленные в специальной литературе теории фирмы с позиции усиления теоретического базиса маркетинговой науки. Обоснованы направления создания новой теории фирмы, в которой главное место должно принадлежать маркетинговой составляющей системы управления экономической организацией, которая функционирует в турбулентной рыночной среде.
 
Publisher Донецький національний університет
 
Date 2016-04-04T11:54:22Z
2016-04-04T11:54:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16373
 
Language uk