Запис Детальніше

Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача
Marketing myopia: product for manufacturer but not for consumer
Маркетинговая близорукость: товар для производителя, а не для потребителя
 
Creator Фомюк, О. С.
 
Subject маркетингова короткозорість
зростаюча конкуренція
незатребуваний товар
marketing myopia
increased competition
unclaimed goods
маркетинговая близорукость
растущая конкуренция
невостребованный товар
339.13
 
Description У статті проаналізовано поняття «маркетингової короткозорості», сформульовані її причини та витоки. Проілюстровано розроблену модель, яка відображає ефект маркетингової короткозорості у свідомості споживача, а також подано сучасний приклад аналізованого явища.
In the article is described the term "marketing myopia", formulated its causes and origins. Also is illustrated the model that reflects the effect of marketing myopia in the consumer's mind, and given the modern
example of the analyzed term.
В статье проанализировано понятие
«маркетинговой близорукости», сформулированы ее причины и истоки. Проиллюстрировано разработанную модель, которая отражает эффект маркетинговой близорукости в сознании потребителя, а также представлен современный пример рассматриваемого явления.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-06T06:43:42Z
2016-04-06T06:43:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Фомюк О. С. Маркетингова короткозорість: товар для виробника, а не для споживача / О. С. Фомюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 42–47. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16385
 
Language uk