Запис Детальніше

Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках
Lateral marketing as a tool for success attainment on highly competitive markets
Латеральный маркетинг как инструмент достижения успеха на высококонкурентных рынках
 
Creator Табакова, В. О.
 
Subject латеральний маркетинг
стратегія «блакитних океанів»
традиційний маркетинг
стратегія «червоних океанів»
конкуренція
постмодернізм
lateral marketing
«blue ocean» strategy
traditional marketing
«red ocean» strategy
competition
postmodernism
латеральный маркетинг
стратегия «голубых океанов»
традиционный маркетинг
стратегия «красных океанов»
конкуренция
постмодернизм
339.13
 
Description У статті розкрито сутність механізму реалізації латерального маркетингу для пошуку ідей, проілюстровано його застосування на прикладі українського стартапу. Досліджено взаємозв’язки латерального підходу з такими компонентами діяльності підприємства як стратегія, конкуренція, новий товар та споживачі. Проаналізовано відмінності та виявлено взаємозалежність між традиційним та латеральним маркетингом. Обґрунтовано ідею про необхідність використання підприємствами
латерального підходу із прив’язкою саме до емоцій людини, а не її потреб.
In the article the essence of mechanism for implementing lateral marketing in search of ideas is disclosed, and the use of lateral marketing by the example of Ukrainian startup is illustrated. The relationships between lateral approach and such components of enterprise activity as strategy, competition, new product and consumers are investigated. The differences are analyzed and interrelation is found between traditional and lateral marketing. The idea about necessity of the use lateral approach by enterprises in relation to people emotions, not their needs, is proved.
В статье раскрыта сущность механизма реализации латерального маркетинга для поиска идей, проиллюстрировано его применение на примере украинского стартапа. Исследованы взаимосвязи латерального подхода с такими компонентами деятельности предприятия как стратегия, конкуренция, новый товар и потребители.
Проанализированы различия и выявлена взаимозависимость между традиционным и латеральным маркетингом. Обоснованно идею о
необходимости использования предприятиями латерального подхода с привязкой именно к эмоциям человека, а не его потребностям.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-06T07:15:22Z
2016-04-06T07:15:22Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Табакова В. О. Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках / В. О. Табакова // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 68–72. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16389
 
Language uk