Запис Детальніше

Маркетинг у сучасних теоріях фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у сучасних теоріях фірми
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-12T11:47:33Z
2016-04-12T11:47:33Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетинг у сучасних теоріях фірми / А. В. Федорченко // Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (1-й і 2-й етапи), 17–18 берез. 2011 р., 17–18 листоп. 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 70–72.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16677
 
Language uk