Запис Детальніше

Розвиток бренду як фактор підвищення конкурентоспроможності компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток бренду як фактор підвищення конкурентоспроможності компанії
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Оберемчук, Валентина Феодосиевна
Білецька, І. І.
Билецкая, И. И.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-13T08:25:40Z
2016-04-13T08:25:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Розвиток бренду як фактор підвищення конкурентоспроможності компанії / В. Ф. Оберемчук, І. І. Білецька // Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (1-й і 2-й етапи), 17–18 берез. 2011 р., 17–18 листоп. 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 140–142.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16719
 
Language uk