Запис Детальніше

Активізація практичних занять з міжнародного маркетингу за допомогою кейс-методу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Активізація практичних занять з міжнародного маркетингу за допомогою кейс-методу
 
Creator Гордєєва, Тамара Федорівна
Гордеева, Тамара Фёдоровна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-18T10:15:19Z
2016-04-18T10:15:19Z
2009-02
 
Type Article
 
Identifier Гордєєва Т. Ф. Активізація практичних занять з міжнародного маркетингу за допомогою кейс-методу / Т. Ф. Гордєєва // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 3–4 лют. 2009 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Т. 1. – С. 331–333.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/16923
 
Language uk