Запис Детальніше

Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття
 
Creator Безпарточний, М. Г.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T10:43:32Z
2016-04-25T10:43:32Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Безпарточний М. Г. Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття / М. Г. Безпарточний // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 7.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17178
 
Language uk