Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття
|
|
Creator |
Безпарточний, М. Г.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-04-25T10:43:32Z
2016-04-25T10:43:32Z 2002-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Безпарточний М. Г. Особливості маркетингових досліджень на регіональному ринку взуття / М. Г. Безпарточний // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 7.
966–574–394–5 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17178 |
|
Language |
uk
|
|