Запис Детальніше

Специфічний аналіз стилю життя як основа типологізації споживачів взуття

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфічний аналіз стилю життя як основа типологізації споживачів взуття
 
Creator Гаркавенко, С. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T11:40:57Z
2016-04-25T11:40:57Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Гаркавенко С. С. Специфічний аналіз стилю життя як основа типологізації споживачів взуття / С. С. Гаркавенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17185
 
Language uk