Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства
|
|
Creator |
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
Деревянченко, Татьяна Егоровна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-04-25T11:55:52Z
2016-04-25T11:55:52Z 2002-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерев’янченко Т. Є. Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства / Т. Є. Дерев’янченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 23–27.
966–574–394–5 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17189 |
|
Language |
uk
|
|