Запис Детальніше

Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
Деревянченко, Татьяна Егоровна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T11:55:52Z
2016-04-25T11:55:52Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янченко Т. Є. Маркетингова оцінка кризових чинників в діяльності підприємства / Т. Є. Дерев’янченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 23–27.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17189
 
Language uk