Запис Детальніше

Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми
 
Creator Деречинський, Ю. Н.
Соколова, А. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T11:57:18Z
2016-04-25T11:57:18Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Деречинський Ю. Н. Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми / Ю. Н. Деречинський, А. В. Соколова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 28–29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17190
 
Language uk