Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми
|
|
Creator |
Деречинський, Ю. Н.
Соколова, А. В. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-04-25T11:57:18Z
2016-04-25T11:57:18Z 2002-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Деречинський Ю. Н. Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми / Ю. Н. Деречинський, А. В. Соколова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 28–29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17190 |
|
Language |
uk
|
|