Запис Детальніше

Проблеми узгодження маркетингових та рекламних стратегій підприємств торгівлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми узгодження маркетингових та рекламних стратегій підприємств торгівлі
 
Creator Дубовик, Т. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T12:03:02Z
2016-04-25T12:03:02Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Дубовик Т. В. Проблеми узгодження маркетингових та рекламних стратегій підприємств торгівлі / Т. В. Дубовик // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 31.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17192
 
Language uk