Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий
|
|
Creator |
Калиниченко, М. П.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-04-25T12:11:43Z
2016-04-25T12:11:43Z 2002-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Калиниченко М. П. Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий / М. П. Калиниченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 42–43.
966–574–394–5 http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17197 |
|
Language |
ru
|
|