Запис Детальніше

Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий
 
Creator Калиниченко, М. П.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T12:11:43Z
2016-04-25T12:11:43Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Калиниченко М. П. Управление маркетингом или маркетинговое управление — к вопросу о соотношении понятий / М. П. Калиниченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 42–43.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17197
 
Language ru