Запис Детальніше

Особливості виробничого маркетингу трансформаційної економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості виробничого маркетингу трансформаційної економіки
 
Creator Кардаш, Віктор Якович
Штуль, Валентин Петрович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T12:20:49Z
2016-04-25T12:20:49Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Кардаш В. Я. Особливості виробничого маркетингу трансформаційної економіки / В. Я. Кардаш, В. П. Штуль // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 55–57.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17200
 
Language uk