Запис Детальніше

Особливості дослідження конкурентоспроможності підприємства при формуванні цінової стратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості дослідження конкурентоспроможності підприємства при формуванні цінової стратегії
 
Creator Корінєв, Валентин Леонідович
Олійник, І. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T12:36:21Z
2016-04-25T12:36:21Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Корінєв В. Л. Особливості дослідження конкурентоспроможності підприємства при формуванні цінової стратегії / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 61–62.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17204
 
Language uk