Запис Детальніше

Маркетингова стратегія чи стратегія маркетингу?

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія чи стратегія маркетингу?
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
Куденко, Наталия Владимировна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T12:40:43Z
2016-04-25T12:40:43Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Маркетингова стратегія чи стратегія маркетингу? / Н. В. Куденко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 65–66.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17207
 
Language uk