Запис Детальніше

Аналіз рівня обслуговування споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз рівня обслуговування споживачів
 
Creator Кузьо, Н. Є.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-25T13:04:07Z
2016-04-25T13:04:07Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Кузьо Н. Є. Аналіз рівня обслуговування споживачів / Н. Є. Кузьо // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 66–67.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17209
 
Language uk