Запис Детальніше

Стратегії використання товарних марок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії використання товарних марок
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T07:22:29Z
2016-04-28T07:22:29Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Стратегії використання товарних марок / Л. А. Мороз // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 73.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17222
 
Language uk