Запис Детальніше

Особливості маркетингової стратегії конкуренції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової стратегії конкуренції
 
Creator Пастернак, Євген Любомирович
Пастернак, Евгений Любомирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:12:09Z
2016-04-28T08:12:09Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Пастернак Є. Л. Особливості маркетингової стратегії конкуренції / Є. Л. Пастернак // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 80–81.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17226
 
Language uk