Запис Детальніше

Ціноутворення при входженні на ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціноутворення при входженні на ринок
 
Creator Писаренко, Б. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:12:21Z
2016-04-28T08:12:21Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Писаренко Б. А. Ціноутворення при входженні на ринок / Б. А. Писаренко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 84–85.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17227
 
Language uk