Запис Детальніше

Концепція стратегічного маркетингу як фактор економічної стійкості промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція стратегічного маркетингу як фактор економічної стійкості промислових підприємств
 
Creator Проценко, Н. Б.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:18:36Z
2016-04-28T08:18:36Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Проценко Н. Б. Концепція стратегічного маркетингу як фактор економічної стійкості промислових підприємств / Н. Б. Проценко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 87–88.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17231
 
Language uk