Запис Детальніше

Маркетинг как необходимый элемент формирования социальной политики государства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг как необходимый элемент формирования социальной политики государства
 
Creator Русева, О. Н.
Свиридова, С. С.
Скрипник, Н. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:28:20Z
2016-04-28T08:28:20Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Русева О. Н. Маркетинг как необходимый элемент формирования социальной политики государства / О. Н. Русева, С. С. Свиридова, Н. А. Скрипник // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 91–92.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17235
 
Language ru